marketing innowacji

MARKETING INNOWACJI I ZMIANY

marketing innowacji, zmiany

Często gdy dobiegają końca prace przygotowawcze ukierunkowane na rozwój produktu, usługi czy też nowego procesu działania pojawia się pytanie jak przekazać informację o nowościach, zmianach.

Rekomendujemy rozpoczęcie prac w obrębie  strategii komunikacji już na wcześniejszych etapach przygotowania projektu.

marketing innowacji

WSPARCIE PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH

Przygotowujemy i realizujemy działania marketingowe oraz komunikacyjne:

  • wdrożenie marketingowe projektów innowacyjnych (produktu, usługi, rozwiązań technologicznych i organizacyjnych, społecznych) - komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna, działania marketingowe, promocyjne

  • marketing marki z docelowym wsparciem sprzedaży

  • programy relacji społecznych (wewnątrz firmy, otoczenia biznesowego i społecznego)

  • doradztwo i obsługa marketingowa w bieżącej działalności przedsiębiorstwa

Przygotowujemy programy działań ukierunkowane na skuteczną komunikację, wsparcie wprowadzonych zmian, innowacji, wzmocnienie pozycji firmy i marki.
Zapewniamy kompleksowe wykonanie zaakceptowanej strategii.

Tworzone przez nas programy integrują sfery działań marketingowych i handlowych czyniąc je bardziej skutecznymi i jednocześnie tańszymi rozwiązaniami.

Oferujemy:

 

  • Opracowanie kompleksowej strategii marketingowej

  • Wypracowanie i realizację strategii produktu, marki

  • Usługi kreatywne (teksty, scenariusze, slogany)

  • Strategie komunikacyjne i public relations

  • Nadzór nad produkcją materiałów komunikacyjnych (druk, TV, radio, internet)

  • Marketing relacji (programy lojalnościowe, wsparcie pionów dystrybucji i sprzedaży; szkolenia i programy integracyjne)

Przykładowe elementy wsparcia sprzedaży:

 

  • Szkolenia produktowe i szkolenia z tzw. umiejętności miękkich

  • Wsparcie marketingowe BTL - strategia i realizacja

  • Programy lojalnościowe

  • Akcje specjalne, akcje promocyjne

  • Konkursy i loterie promocyjne

  • Eventy, imprezy integracyjne

Cel naszych działań to stworzenie oraz wzmocnienie pozytywnych relacji pomiędzy firmą, jej produktami a odbiorcami, w tym m.in. poszczególnymi podmiotami zaangażowanymi w dystrybucję, sprzedaż i obsługę.

Korzyści - w zasięgu każdej organizacji:

  • Najwyższe standardy realizacji

  • Ukierunkowanie na osiągnięcie celu

  • Długofalowe korzyści: handlowe, finansowe, marketingowe i wizerunkowe

  • Outsourcing marketingu - zewnętrzne siły marketingu wspierające sprzedaż i politykę firmy

  • Mówiąc wprost ... osiągnięcie więcej przy mniejszych nakładach (optymalizacja kosztów marketingu)

WIĘCEJ INFORMACJI

Mapa usług

Masz cel?
Więc, nie trać czasu
Osiągnij go !

Szybki kontakt E-MAIL

Szybki kontakt TEL

śląskie, małopolskie

Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo strategiczne, marketing operacyjny, badania rynku i społeczne, szkolenia.

© ® Projekt, wykonanie: Projecton 1998-2019. 

All rights reserved.

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekton
innowacje w Polsce
Innowacje w Polsce
Projekton innowacje
Projekton
Projekton
Projekton