badania rynkowe i społeczne

Badania produktowe

Audyt komunikacji

Badania projektu innowacyjnego

Badania społeczności lokalnych

badania rynku i społeczne

PROPONOWANE OBSZARY BADAWCZE
POWRÓT do menu

badania marketingowe
badania rynkowe
badania społeczne

ZARZĄDZANIE

PRACOWNICY, ZESPÓŁ

PRODUKT, USŁUGA

► NASZE SPECJALIZACJE






 


Finansowanie
inwestycji i innowacji






Projekty marketingowe
Marketing innowacji i zmian






Szkolenia i warsztaty
dla pracowników






Strategie rynkowe
- zarządzanie, realizacja






Innowacje produktów,
usług i procesów








Badania
rynkowe i społeczne

BADANIA RYNKOWE I SPOŁECZNE

- nieodłączny element zmian oraz projektów rozwojowych

Badania społeczne, rynkowe i marketingowe są ważnym atrybutem każdej gospodarki rynkowej. Weryfikują i analizują zmieniające się potrzeby oraz zachowania poszczególnych osób będących częścią różnych grup społecznych, przez co pośredniczą w wymianie informacji pomiędzy nimi.
 

Badania wspomagają procesy decyzyjne w obrębie działalności rynkowej, a także projektów i działań społecznych. Pozytywnie wpływają na ich ewentualne modyfikacje, tworząc je rozwiązaniami bardziej optymalnymi.
 

Przeprowadzenie badań:

• minimalizuje prawdopodobieństwo przyjęcia złych rozwiązań

• jest źródłem aktualnych i zweryfikowanych informacji

• przynosi odpowiedzi na szereg pytań istotnych dla każdej organizacji

• może zainicjować zmianę strategii lub być początkiem całkiem nowego projektu
 

Badania rynkowe i społeczne mogą wykreować istotną przewagę firmy lub organizacji na obszarze swojego działania, a także wobec swoich bezpośrednich konkurentów.

Jasno sprecyzowany cel – to warunek uzyskania maksimum informacji z badań rynkowych lub społecznych. Klient często znajduje się w sytuacji, gdy wie jakiej wiedzy potrzebuje, czego chce, lecz nie wie jak ją uzyskać. W tej sytuacji naturalnym partnerem klienta powinna być firma specjalizująca się w badaniach. Praca nad projektem badawczym to zawsze wspólny wysiłek specjalistów od produktu (projektu) oraz specjalistów badań rynkowych i społecznych.

Bez względu na etap w którym znajduje się projekt, zawsze jego rozwój wiąże się z odpowiedzią na liczne pytania. Odpowiedzi na nie przybliżą wybór korzystnych rozwiązań. To pozwoli na ukierunkowanie projektu i wytyczenie długofalowej strategii rozwoju.

Realizujemy następujące badania społeczne, rynkowe i marketingowe:
 

  • Badania postaw i opinii, jakościowe lub ilościowe (społeczności lokalnych, organizacji)

  • Badania produktów i usług

  • Mystery Shopping–„Tajemniczy klient” (ocena procesu sprzedaży, porównanie poziomu obsługi, brandingu, wystroju wnętrz, estetyki pomiędzy wytypowanymi punktami handlowymi)

  • Audyty komunikacyjne - badania komunikacji i relacji

  • Badania zapotrzebowania na produkt nowy lub zmodernizowany

  • Testy rynkowe (testy z widoczną marką lub tzw. ślepe testy np. smakowe, testy opakowań, reklam i in.)



SPECJALIZUJEMY SIĘ W:

20 stycznia 2019
BADANIA SPOŁECZNE: PRACOWNICZE, MIEJSKIE, SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ ⇒ diagnoza sytuacji, identyfikacja potrzeb, badanie postaw i opinii.
21 stycznia 2019
CZY WIESZ CO SIĘ DZIEJE W FIRMIE ? ⇒ rozwiązanie: audyt komunikacji wewnętrznej Menadżerowie stosując
21 stycznia 2019
SZUKAJĄC CECH IDEALNEGO PRODUKTU   ⇒ rozwiązanie: badania produktu, postaw i opinii Badania produktu, usługi realizowane
21 stycznia 2019
BADANIA W PROCESIE TWORZENIA, WDROŻENIA I OCENY PROJEKTU INNOWACYJNEGO  Wielu przedsiębiorców, ale również samorządowców poszukuje

Przeprowadziliśmy badania dla firm i organizacji reprezentujących m.in.:

 

    • Przemysł spożywczy (soki, wody mineralne, przetwory mleczne, przetwory warzywne)

    • Przemysł chemiczny (oleje, smary, farby)

    • Produkcja budowlana (materiały ociepleniowe, tynki, farby)

    • Produkcja opakowań z drewna (palety)

    • Produkcja i handel wyrobów ze stali

    • Handel (sieci sprzedaży produktów spożywczych i chemicznych)

    • Usługi turystyczne i rekreacyjne

    • Usługi finansowe i pożyczkowe

    • Badania społeczne (społeczności lokalnych, grup zawodowych)

 

BADANIA SPOŁECZNE, RYNKOWE I MARKETINGOWE - obszary tematyczne:

Produkt, usługa:

 

  • Motywacje i doświadczenia związane z zakupem

  • Testy produktów

  • Badania zapotrzebowania, popytu na nowe produkty

  • Opinie o produktach i usługach

  • Mocne i słabe strony oferty

  • Pozycja marki, produktów, usług względem oferty konkurencji

  • Satysfakcja z produktu

  • Ocena procesu sprzedaży

  • Opinie o obsłudze posprzedażowej

  • Analiza potrzeb rozwojowych, potrzeb konsumentów, klientów

  • Ocena projektowanych strategii rozwojowych produktów, usług

  • Opinie o działaniach komunikacyjnych, reklamach

  • Wizerunek marki, ocena marki

 

Zarządzanie, komunikacja, rozwój:

 

  • Działania zarządu i kierunki rozwoju firmy

  • Klimat i kultura organizacyjna,

  • Mocne i słabe strony organizacji

  • Organizacja pracy i zarządzanie czasem

  • Metody zarządzania stosowane przez menedżerów, kompetencje kierownicze

  • Współpraca między wydziałami i wewnętrzny system komunikacji

  • Procedury wewnątrz firmowe

  • Efektywność pracowników

  • System awansów i możliwości rozwojowe

  • Mentoring i zarządzanie wiekiem

  • Procedury nagród i kar

  • Wizerunek i postrzeganie firmy

  • Analiza potrzeb rozwojowych

 

Pracownicy, kadra, zespół:

 

  • Badanie satysfakcji pracowników (poziom zadowolenia, relacje, opinie o obowiązkach i wynagrodzeniu, na temat zmian, byłych, obecnych i planowanych)

  • Badanie doświadczeń nowych pracowników po pierwszych miesiącach pracy

  • Dopasowanie pracowników do wykonywanej pracy

  • Motywacja i zaangażowanie personelu

  • Realny wpływ na losy firmy

  • Rozwiązania proponowane przez personel - nowe metody pracy

  • Relacja z przełożonymi

  • Konflikty i ich przyczyny

  • Poczucie sprawiedliwości organizacyjnej

  • Poczucie bezpieczeństwa - miejsca pracy

  • Szkolenia, integracja – sugestie pracowników

  • Atmosfera w pracy

 

OFERUJEMY KOMPLEMENTARNE USŁUGI PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW

Szybki kontakt E-MAIL

Szybki kontakt TEL +48 518 150 111

śląskie, małopolskie

Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.

© ® Projekt, wykonanie: Projecton 1998-2019. 

All rights reserved.

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekton
innowacje w Polsce
Innowacje w Polsce
Projekton innowacje
Projekton
Projekton
Projekton